Poskytované služby
Společnost Markent poskytne odpovědi na otázky v širokém spektru oblastí. Následující přehled popisuje nejvíce řešené otázky, nicméně nezahrnuje všechny poskytované služby.
- Retail market a spotřebitelské chování
- Reklamní kampaně a věrnostní programy
- Komplexní analýza vybraných cílových skupin
- Firemní procesy a image organizace
1. Retail market a spotřebitelské chování
- Zjistíme aktuální znalost a image značky
- Otestujeme koncept nového produktu včetně názvu, logotypu, návodu k použití
- Zmapujeme konkurenční výhody produktů substitučních k vašemu produktu
- Zpracujeme testy cenové senzitivity v jednotlivých cílových skupinách
- Popíšeme vývoj nákupních a spotřebitelských zvyklostí, jejich stability a tendence ke změnám
- Podrobně zjistíme chování spotřebitelů a jejich preference
- Popíšeme vývoj spokojenosti a potřeb spotřebitelů
- Zmapujeme používání produktu v domácnosti, v práci nebo v obchodě
- Popíšeme souvislost mezi spotřebitelským chováním a pozicí v politické, sociální a ekonomické sféře
2. Reklamní kampaně a věrnostní programy
- Provedeme segmentaci cílové skupiny spotřebitelů
- Nalezneme pojmy a kategorie, v nichž zástupci jednotlivých segmentů cílové skupiny o produktu uvažují
- Otestujeme komunikační koncepty (storyboardy, logotypy apod.)
- Změříme účinnost reklamních kampaní
- Definujeme standardy a provedeme analýzu dosažitelnosti u řízení věrnostních programů
3. Komplexní analýza vybraných cílových skupin
- Prozkoumáme image firmy a image konkurentů
- Prozkoumáme image klíčových firemních zástupců
- Pomůžeme nalézt nejefektivnější informační kanály speciálních cílových skupin a jejich důvěryhodnost
- Stanovíme jednotlivé složky spokojenosti, důvěry v produkt/služby, dosavadní loajality zákazníků
- Pomůžeme nalézt kritéria pro rozhodování a koncipování procesů
- Navrhneme cesty jak udržet a zlepšovat stávající procesy
4. Firemní procesy a image organizace
- Provedeme analýzu vztahů s dodavateli (supply chain)
- Provedeme analýzu vztahů s odběrateli
- Zmapujeme vztahy organizace vůči svým zaměstnancům
- Provedeme analýzu interních procesů
- Prozkoumáme image organizace v rámci svých referenčních skupin
- Navrhneme modely rozhodovacích procesů
- Provedeme analýzu investičních záměrů
- Nalezneme kritéria rozhodovacího procesu a zkonstruujeme jeho průběh