Poskytované služby

Společnost Markent poskytne odpovědi na otázky v širokém spektru oblastí. Následující přehled popisuje nejvíce řešené otázky, nicméně nezahrnuje všechny poskytované služby.

  1. Retail market a spotřebitelské chování
  2. Reklamní kampaně a věrnostní programy
  3. Komplexní analýza vybraných cílových skupin
  4. Firemní procesy a image organizace

1. Retail market a spotřebitelské chování

  • Zjistíme aktuální znalost a image značky
  • Otestujeme koncept nového produktu včetně názvu, logotypu, návodu k použití
  • Zmapujeme konkurenční výhody produktů substitučních k vašemu produktu
  • Zpracujeme testy cenové senzitivity v jednotlivých cílových skupinách
  • Popíšeme vývoj nákupních a spotřebitelských zvyklostí, jejich stability a tendence ke změnám
  • Podrobně zjistíme chování spotřebitelů a jejich preference
  • Popíšeme vývoj spokojenosti a potřeb spotřebitelů
  • Zmapujeme používání produktu v domácnosti, v práci nebo v obchodě
  • Popíšeme souvislost mezi spotřebitelským chováním a pozicí v politické, sociální a ekonomické sféře

2. Reklamní kampaně a věrnostní programy

  • Provedeme segmentaci cílové skupiny spotřebitelů
  • Nalezneme pojmy a kategorie, v nichž zástupci jednotlivých segmentů cílové skupiny o produktu uvažují
  • Otestujeme komunikační koncepty (storyboardy, logotypy apod.)
  • Změříme účinnost reklamních kampaní
  • Definujeme standardy a provedeme analýzu dosažitelnosti u řízení věrnostních programů

3. Komplexní analýza vybraných cílových skupin

  • Prozkoumáme image firmy a image konkurentů
  • Prozkoumáme image klíčových firemních zástupců
  • Pomůžeme nalézt nejefektivnější informační kanály speciálních cílových skupin a jejich důvěryhodnost
  • Stanovíme jednotlivé složky spokojenosti, důvěry v produkt/služby, dosavadní loajality zákazníků
  • Pomůžeme nalézt kritéria pro rozhodování a koncipování procesů
  • Navrhneme cesty jak udržet a zlepšovat stávající procesy

4. Firemní procesy a image organizace

  • Provedeme analýzu vztahů s dodavateli (supply chain)
  • Provedeme analýzu vztahů s odběrateli
  • Zmapujeme vztahy organizace vůči svým zaměstnancům
  • Provedeme analýzu interních procesů
  • Prozkoumáme image organizace v rámci svých referenčních skupin
  • Navrhneme modely rozhodovacích procesů
  • Provedeme analýzu investičních záměrů
  • Nalezneme kritéria rozhodovacího procesu a zkonstruujeme jeho průběh